Week van de Werkstress 2021: Mentaal sterk!

Samenwerking ligt aan de basis van het succes van de Week van de Werkstress. Als kennispartner kan je hier een waardevolle bijdrage aan leveren door het verstrekken van content, verhalen en kennis. Delen en vermenigvuldigen om samen mentaal sterker te worden.

Door je als kennispartner te verbinden aan de Week van de Werkstress, komt jouw relevante content terecht bij werkgevers, HR-professionals en andere stakeholders. Zo laat je zien goed en verantwoord werkgeverschap belangrijk te vinden. Een mooie boodschap richting jouw netwerk. 

Als kennispartner:

  • krijg je de mogelijkheid om content voor de toolkit aan te leveren die met naamsvermelding in de digitale toolkit wordt opgenomen. (in 2020 > 33.000 bezoekers);
  • word je lid van de community, waardoor je toegang krijgt tot relevante informatie rondom werkstress en tot minimaal 3 events in het komende jaar. Binnen de community heb je de mogelijkheid om je eigen case of verhaal te delen;
  • wordt jouw naam/logo op de website van de Week van de Werkstress vermeld;
  • heb je minimaal één naamsvermelding in de social mediacampagne via LinkedIn (2020: > 277.000 weergaven) en Twitter (> 53.000 weergaven);
  • ontvang je het boek ’Mentale vooruitgang’ van De Argumentenfabriek;
  • krijg je een digitale banner met ‘Kennispartner Week van de Werkstress’ om via jouw eigen kanalen te verspreiden. Op de banner zet je een link naar de speciale Week van de Werkstress website. 

Kosten: vanaf € 1.500,- per jaar


Premium kennispartners

Er is ook een mogelijkheid om je als premium kennispartner aan de Week van de Werkstress te verbinden. Naast alle voordelen en mogelijkheden van 'kennispartners' krijg je al premium kennispartner:

  • mogelijkheid tot het aanleveren van een relevant exclusief webinar of e-learning voor de community met werkgevers en HR professional;
  • de mogelijkheid om een blog, artikel of andere relevante (interactieve) content op de 3 subthema’s aan te leveren voor vermelding op de homepage van de website van de Week van de Werkstress (in 2020 >33.000 bezoekers).
  • gratis toegang voor 2 relaties c.q. klanten tot onze community;
  • een preferente positie bij het aanleveren van inhoudelijke content zoals cases en instrumenten bij vakbladen en andere media die inhoudelijke verdieping zoeken.
  • minimaal 3 naamsvermeldingen in de social mediacampagne via LinkedIn (2020: > 277.000 weergaven) en Twitter (> 53.000 weergaven) en andere uitingen van de campagne.
  • ruimte voor afspraken op maat.

Kosten: vanaf € 4.500,- per jaar